راز واقعی میلیاردرها

 

ناپلئون هیلحدود 85 سال پیش، خبرنگاری جوان بنام ناپلئون هیل در آمریکا، تصمیم گرفت راز میلیونر شدن را کشف کرده و آنرا در اختیار همه مردم دنیا قرار دهد تا آنها ثروتمند شوند.
 لذا در اولین اقدام به سراغ ثروتمندترین فرد آمریکا رفت و از او در خصوص این مسئله سوال کرد.
بر خلاف سایر ثروتمندان، که سعی می کردند این راز را فاش نکنند، این بار این فرد فرهیخته، باسواد و ثروتمند ( اندرو کارنگی )همکاری کرد و به راهنمایی خبرنگار جوان پرداخت.
او چندین راز را افشاء کرد و پیشنهاد نمود که این محقق جوان به سراغ تمام ثروتمندان آمریکا برود و از آنها در خصوص رازشان تحقیق نماید. ضمن اینکه، در خصوص تامین هزینه و منابع مالی این پروژه نیز، کمک قابل توجهی بعمل آورد و اکثر کسانی را که می شناخت، برای آنها معرفی نامه ایی ارسال کرد تا همکاری لازم را داشته باشند.
با این توضییحات جوان پرانگیزه و پرانرژی، مسیر طولانی ای را شروع کرد که سالها مشغول آن بود.
او به سراغ هر کدام از میلیونرها میرفت و مدت زمانی را در محل کار و زندگی آنها می گذراند و از آنها در خصوص موفقیتشان سوال می کرد و هر کس راز و رمز خود را می گفت تا اینکه در طول سالیان متمادی او توانست با تعداد پانصد نفر، مصاحبه کند و از هر کدام، دو راز طلایی را گرفته و ثبت کند.
بدینصورت کتابی تحت عنوان یکهزار رمز پولدارشدن به چاپ رساند که جزو پر فروشترین و تاثیر گذارترین کتاب سال انتخاب شد. مردم این کتاب را می خریدند و با حرص و ولع می خواندند و استفاده می کردند.
 
 اما، این کتاب،یک ایراد اساسی داشت وآنهم حجم بسیار بالای آن بود لذا اعتراضها شروع شد و مردم خواهان خلاصه نویسی این کتاب بودند.
از اینرو نویسنده تصمیم گرفت این هزار راز را به یکصد راز تقلیل دهد وپس از اختصاص زمانی طولانی - بطوریکه اصل مطلب آسیب نبیند – توانست آنرا در کتابی کم حجم تحت عنوان یکصد راز ثروتمند شدن به چاپ برساند که مورد استقبال بی نظیر واقع شد و بلافاصله پس از چاپ به فروش رفت.
همانطور که زمان می گذشت، توقعات خوانندگان بالا می رفت و همه خواهان خلاصه نویسی دوباره آن بودند و همه می خواستند این راز و رمزها، باز هم کمتر شود تا اینکه این تقاضا را به اطلاع نویسنده رساندند و این بار، راز و رمزها به ده مورد، تحت عنوان ده اصل اساسی ثروتمند شدن کاهش پیدا کرد و در یک ورقه A4 منتشر و در دسترس همه قرار گرفت و این موضوع تاثیر بسیار زیادی در رونق اقتصادی کشور آمریکا گذاشت و آنرا قویا تقویت کرد.
در سال1969که نویسنده مذکور به اواخر عمر خود رسیده بود عده ایی از شاگردانش – که خود از اساتید تراز اول موفقیت هستند – به حضورش رفتند و خواسته عجیبی را مطرح کردند.
آنها گفتند این ده اصل را به یک جمله قصار تبدیل کنید تا ما بتوانیم آنرا به سر در تمام مکانهای پر تردد دنیا نصب کنیم و مردم از آن استفاده کنند و در زندگی شخصی خویش بکار بندند.
او علیرغم سن بسیار بالایش، این خواهش را پذیرفت و مدت شش ماه بر روی آن کار کرد تا توانست عصاره اصلی و شاه کلید طلایی میلیونر شدن را بصورت بسیار مختصر و مفید بدست آورد و در اختیار دیگران قرار دهد. بنده به نوبه خود، به محض آشنایی با این راز بزرگ، شاهد تغییر و تحولی اساسی در زندگی شخصی خودم بودم و با تحقیق و تفحصی که در زندگی اکثر ثروتمندان دنیا بعمل آورده ام این موضوع را از نزدیک احساس نموده و تاثیر آنرا دیده ام.
رازی بزرگ ومهم که حاصل تحقیق و تفحص شبانه روزی محققی بزرگ (بنام ناپلئون هیل) از زندگی انسانهایی ثروتمند و با تجربه می باشد. قیمت این راز بسیار بالاست و رایگان دادن آن به دیگران، خیانتی غیر قابل بخشش است.
چرا که، رایگان به دست آوردن هر چیزی، باعث از دست دادن آن، براحتی می شود و به اینصورت اثربخشی چندانی ندارد و ضمیر ناخودآگاه ما، هر ارزشی را با قیمتی که برای آن پرداخت کرده ایم مقایسه می کند و طبق بهایش استفاده می نماید.
شما برای رسیدن به این راز، چند انتخاب دارید. 1- سفری به آمریکا انجام دهید و راز را پیدا کنید. 2- مجموعه آثار این محقق بزرگ را مطالعه نمایید و این راز را کشف کنید. 3- بهایش را بپردازید تا ما آنرا در اختیار شما قرار دهیم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 20 خرداد 1386برچسب:,
ارسال توسط کامیار خدادادیان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 8201
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1